Yükseköğretim Kurulu üç üniversite için rektör atama sürecini başlattı. Başvurular 19 Haziran 2026 tarihine kadar e-Devlet üzerinden yapılacak.
Yükseköğretim Kurulu, Düzce Üniversitesi, Gebze Teknik Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa bünyesine rektör ataması yapılacağını duyurdu. Söz konusu atama süreci, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve 3 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi çerçevesinde yürütülecek.
Rektör adayı olmak isteyenler için başvurular 05.06.2026 ile 19.06.2026 tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Adayların başvurularını mesai saati bitimine kadar e-Devlet üzerinden, https://rektorbasvurulari.yok.gov.tr adresi aracılığıyla dijital ortamda tamamlamaları gerekiyor. Posta yoluyla veya diğer yöntemlerle yapılan müracaatlar işleme alınmayacak.
Başvuru sistemine girilen bilgilerin doğruluğu ve fotoğraf uygunluğu konusunda tüm sorumluluk adaylara ait olacak. Adayların başvuru formunun dökümünü almaları ve sistemde ‘Başvuru Tamamlandı’ ibaresini gördüklerinden emin olmaları önem taşıyor. Süreçle ilgili güncel bilgilendirmelerin aksamaması için iletişim bilgilerinin güncel tutulması gerekiyor. Konuyla ilgili detaylı bilgi almak isteyenler 0312 298 70 82 numaralı hattan yetkililere ulaşabilir.
Yorum Yap