Düzce, Gebze Teknik ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa rektörlükleri için adaylık başvuruları e-Devlet üzerinden alınmaya başladı.
Yükseköğretim Kurulu 2547 sayılı kanun ve ilgili Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi hükümleri doğrultusunda Düzce Üniversitesi, Gebze Teknik Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa için yeni rektör atama sürecini başlattı.
Adaylar başvurularını 05.06.2026 ile 19.06.2026 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar dijital ortamda gerçekleştirecek. Başvurular yalnızca e-Devlet üzerinden erişilen rektorbasvurulari.yok.gov.tr adresi aracılığıyla kabul edilecek olup posta yoluyla yapılan müracaatlar işleme alınmayacak.
Sistem üzerinden yapılan başvurularda adayların ‘Başvuru Tamamlandı’ ibaresini görmeleri ve formun dökümünü almaları zorunludur. Başvuru bilgilerinin doğruluğundan bizzat adaylar sorumlu tutulurken, süreçle ilgili güncel bilgilendirmeler için iletişim bilgilerinin güncelliği önem taşıyor. Konuyla ilgili detaylı bilgi almak isteyen adaylar 0312 298 70 82 numaralı irtibat hattını kullanabilecek.
Yorum Yap