Tarım ve Orman Bakanlığı’na bağlı merkezlerde üretilen el sanatları eserleri, Ankara’da düzenlenen 3. sergi etkinliğinde beğeniye sunuldu.
Tarım ve Orman Bakanlığı Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanlığı bünyesindeki merkezlerde üretilen el emeği ürünler, Ankara Cepa Alışveriş Merkezi‘nde üçüncü kez sanatseverlerle buluştu. Üç gün boyunca ziyarete açık kalan sergi, ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü.
Sergide; Bilecik, Düzce, Elâzığ, Kastamonu, Mersin Silifke, Atatürk ve Sivas el sanatları eğitim merkezi müdürlüklerinde eğitim gören kursiyerlerin hazırladığı özgün çalışmalar yer aldı. Birçok eser, etkinlik süresince alıcılarıyla buluşarak ekonomiye kazandırıldı.
Açılışta konuşan Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanı Dr. Bülent Kahraman Çolakoğlu, bakanlık eliyle çiftçilere yeni meslek becerileri kazandırdıklarını ifade etti. Çolakoğlu, bu tür çalışmaların gelecek nesillerin atalarını tanıması ve kökleriyle bağ kurması açısından kritik bir rol üstlendiğini vurguladı. Destek Hizmetleri Dairesi Başkanı Kadir Gurbetci ise düzenlenen eğitimlerin sanatsal değerlerin sürdürülebilirliği noktasındaki önemine değindi.
Yorum Yap